Europarlamentarams kartu pavyko užtikrinti, kad Europos Komisija atliktų tyrimą, įvertinant, kaip oro erdvės naudotojams, pavyzdžiui, oro linijoms, taikomos rinkliavos galėtų padidinti skrydžių ekologiškumą, t. y. kaip jos skatintų naudotis tiesiausiais maršrutais ar dažniau rinktis alternatyvias švarias technologijas bei tvarius degalus.
EP nariai taip pat pasiekė, kad naujosios taisyklės prisidėtų prie didesnės konkurencijos oro navigacijos paslaugų rinkoje. Numatyta, kad oro eismo paslaugų teikėjai ryšių, navigavimo ir stebėjimo bei meteorologijos paslaugas galės pirkti rinkos sąlygomis, t. y. viešųjų pirkimų pagalba.
EP pranešėjas Jens Gieseke (Europos liaudies partija, Vokietija) teigė: „Bendro Europos dangaus taisyklių reforma prisidės prie veiksmingesnio oro eismo valdymo, sumažins kaštus ir taršą, nes bus užtikrinti trumpesni skrydžiai. Visgi visiškai Europos erdvės integracijai nepritarė ES valstybės, nesutikusios atsisakyti nacionalinės šios srities kompetencijos. Raginu ES valstybes panaikinti šį trūkumą visapusišku ir konstruktyviu naujų taisyklių įgyvendinimu.“
Kitas EP pranešėjas Johan Danielsson (Socialistai ir demokratai, Švedija) pridūrė: „Europos erdvė panaši į didelę dėlionę, kurioje deja ne visos dalys tinka. Todėl turime skrydžių aplinkkelius, vėlavimus ir padidėjusius kaštus. 2023 m. beveik trys iš dešimties skrydžių vėlavo daugiau nei 15 min. Naujosios taisyklės užtikrins aviacijos saugumą, punktualumą ir mažesnę taršą.“
Taisyklėms pritarus Europos Parlamente nebeliko kliūčių jų įsigaliojimui po 20 dienų nuo jų paskelbimo ES oficialiajame leidinyje. Tą dieną bus pradėtos taikyti dauguma naujų taisyklių nuostatų, išskyrus keletą straipsnių (dėl nuobaudų už taisyklių pažeidimus, dėl priežiūros institucijų nepriklausomumo), kurie bus pradėti taikyti po dvejų metų.