Skip to content

Pirmojo Lietuvoje naujos kartos Škoda Octavia testo metu – kelionė į praeitį

atsiuntė info@vapsvamedia.lt

„Auto Bild Lietuva“ komanda vieni pirmųjų Lietuvoje išbandė naujos kartos Škoda Octavia.
Šiuo turbodyzeliniu automobiliu jie ne tik važinėjo įvairiais Lietuvos keliais, bet ir nukeliavo
į praeitį – atokiame kaime netikėtai rado šimtus praeito šimtmečio automobilių.

Geriausias laikas tyrinėti savo šalį

„Auto Bild Lietuva“ vyr. redaktoriaus Vitoldo Miliaus teigimu, švelnėjant karantino sąlygoms, tiek
žmonių, tiek automobilių pasaulyje viskas po truputį grįžta į savas vėžes. Automobilių pramonė
palaipsniui pradeda dirbti, vėl atidaromos gamyklos, naujų automobilių salonai, o žmonėms
leidžiama daugiau judėti. „Pokytis jaučiasi ir miestų gatvėse, ir užmiesčio keliuose. Tolimesnių
kelionių dar privalome atsisakyti, bet dabar turime galimybę daugiau keliauti po Lietuvą. Tokie
pasivažinėjimai leidžia mums lengviau suprasti, kokioje nuostabioje Žemės vietoje mes
gyvename“, – pasakojo V. Milius.

Netikėtas atradimas

Norėdamas išbandyti Škoda Octavia, automobilių ekspertas leidosi į kelionę po Lietuvą ir
bevažiuodamas pastebėjo išrikiuotų senų automobilių eilę. Nuvykęs į vietą, Vitoldas negalėjo
patikėti savo akimis. „Tai, ką pamačiau iš tolo, buvo tik maža dalis – užsukę radome daugybę
senovinių autobusų, troleibusų, karinės technikos, laivų ir dešimtis lengvųjų automobilių, sustatytų
keliuose dideliuose garažuose ir laukuose, – prisiminė V. Milius. – Nusprendėme čia padaryti
fotosesiją – juk kiek simboliška, kad su naujausiu automobiliu Lietuvoje aplankėme automobilius-
senolius“.

Patogu važiuoti tiek mieste, tiek žvyrkeliuose

Keliaudamas po Lietuvą V. Milius stengėsi išbandyti visas funkcijas ir priedus, sumontuotus gerai
sukomplektuotoje Škoda Octavia. „150 AG ir 360 Nm sukimo momentas tikrai yra pakankami net ir
dinamišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams. Automobilis turi automatinę septynių
pakopų DSG pavarų dėžę ir neblogas dinamines savybes – 100 km/val. greitį pasiekia per 8,8 sek.

Važiuoklė, vairo sistema, transmisija suderintos optimaliai. Važiavimo režimui nustatyti tereikia
paspausti mygtuką – įjungus „Sport“, pakaba tampa standesnė, automobilis yra geriau valdomas.
Norint, šis modelis gali būti komfortiškas ir tylus, tam reikia pasirinkti režimą „Comfort“. Labiausiai
nustebino nedidelės dyzelino sąnaudos. Važiuojant užmiestyje pagal Kelių eismo taisyklių
reikalavimus automobilio kompiuteris rodė 3,7 l/100 km. Tokio dydžio automobiliui, turinčiam tiek
daug papildomos įrangos, tai yra labai geras rodiklis“, – įspūdžiais dalinosi keliautojas.

Auto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 3 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 4 1 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 5 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 7 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 9 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 15 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 6Auto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 7 1 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 8 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 13 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 14 scaledAuto Bild Lietuva testas su Škoda Octavia 16 scaled

Pirmojo Lietuvoje naujos kartos Škoda Octavia testo metu – kelionė į praeitį

Gal patiks?

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Aptiktas Adblock

Panašu, kad naudojate skelbimų blokavimo priemonę. Naudojamės reklamavimo paslaugomis, kad galėtume finansuoti savo svetainę. Prašome paremti mus ir išjungti „AdBlocker“ plėtinį.