2024, balandžio 22, Pirmadienis

Panevėžiečiai internetu užsisako alų

Lietuvos regionai skiriasi ekonomine padėtimi, tarmėmis, vairavimo įpročiais ir t. t., tačiau juos – bent didžiuosiuose šalies miestuose aiškiai vienija tai, kokius patiekalus ir maisto produktus užsisakome į namus. Pica, kebabas ir burgeris tai pagrindiniai pasirinkimai iš restoranų, o iš parduotuvių dažniausiai užsisakome bananus, vandenį ir kruasanus.

Pica išlieka užsakymų iš restoranų į namus karalienė – didžiuosiuose šalies miestuose ją užsisakome dažniausiai. Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose pasirinkimas nr. 2 yra kebabas. Kaune kebabus populiarumu lenkia antroje vietoje esantys burgeriai, o Šiauliuose – sušiai. Šie duomenys surinkti pagal platformos „Wolt“ informaciją.

„Lietuvos gyventojų skonis esmingiau nesikeičia nepriklausomai nuo to, kokiame regione jie gyvena. Šalia pagrindinio trejetuko – picos, kebabų ir burgerių – kaip itin populiarius taip pat galima išskirti sušius ir kitus Azijos virtuvės patiekalus.

Kitiems patiekalams dar sunku varžytis su šituo top-5 nepaisant to, kad vis dažniau gyventojams kurjerių pagalbos prireikia per pietų pertraukas darbo dienomis, kuomet įprasta rinktis tradiciškesnius patiekalus“, ‒ komentuoja „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse Mantas Lomsargis.

Labiausiai išsiskiria Panevėžys

Panašų vaizdą atskleidžia ir užsakymai į namus iš parduotuvių. Visuose miestuose pirmoji pozicija tenka bananams, antroji – geriamajam vandeniui. Ir tik Panevėžyje antrojoje vietoje įsitvirtino kitas gėrimas – alus.

Panevėžys išsiskiria dar ir tuo, kad tik čia populiariausių užsakomų prekių penketuke yra sūreliai ir sviestas, bet nėra kituose miestuose dažnai užsakomų kruasanų bei agurkų.

Užsisakydami iš „Wolt Market“ parduotuvių, kurios kol kas prieinamos vilniečiams, kauniečiams ir klaipėdiečiams, gyventojai pirmenybę teikia traškučiams ir kitiems užkandžiams, o iš gėrimų dažniausiai renkasi gazuotus gėrimus ir pieną. Populiariausių penketuke taip pat figūruoja  bananai.

„Wolt Market“ parduotuvių asortimentas atskirose šalyse pritaikytas prie konkrečios rinkos ir vietos gyventojų poreikių. Joona Orpana, „Wolt Market“ vadovas Baltijos šalyse, pabrėžia, kad ypatingas dėmesys skiriamas vietiniams produktams.

„Natūralu, jog žmonės pirmiausia mūsų paslaugą išbando užsisakydami užkandžius ir kitus smulkesnius pirkinius. Tačiau matome, kad klientai netrunka pastebėti, jog „Wolt Market“ taip pat parankiai galima įsigyti ne tik čia ir dabar suvartojamus, bet kur kas platesnio asortimento produktus. Ypač, jeigu fizinė parduotuvė yra toliau, oras blogas arba nėra laiko ar galimybių į ją nubėgti“, – teigia J. Orpana.

- Reklama -

Naujausi straipsniai