2024, kovo 29, Penktadienis

„Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalą stebėjo beveik ketvirtis Lietuvos – gausiau nei pernai

Savaitgalį vykęs „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalas prie TV ekranų pritraukė beveik ketvirtadalį Lietuvos gyventojų – jį, išankstiniais duomenimis, žiūrėjo apie 23 proc. arba per 600 tūkst. žiūrovų, vyresnių kaip 4 metai. Laidos finalo konsoliduotas reitingas siekė  13,4 procento.

Žinovų šiemet itin stipriu vadinamas finalas, kuriame pergalę iškovojo Jurijaus Veklenko daina „Run with the lions“, pranoko praėjusių metų nacionalinės  „Eurovizijos“ atrankos finalo žiūrimumo rezultatus. Pernai šios transliacijos konsoliduotas reitingas buvo 10,7 proc., o pasiekta auditorija – 22 proc.

„Lietuvos gyventojai tikrai mėgsta „Euroviziją“ – vasario mėnesį (1-24 dienomis) tai buvo žiūrimiausia šalies televizijų laida. Kaip ir kitus tiesiogiai transliuojamus renginius, auditorija šį muzikinį šou daugiausia žiūrėjo transliacijos metu – iš minėto reitingo tik apie du procentiniai punktai tenka peržiūroms jau po transliacijos. Žinoma, aukščiausi reitingai visada būna tarptautinio finalo – tuomet kartais jie pasiekia net ir 20 proc. Pažiūrėsime, kokio dėmesio šiemet sulauks mūsų atlikėjas Tel Avive“, –  sakė „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

„Eurovizija“ – vienas laukiamiausių ir žiūrimiausių nacionalinio transliuotojo projektų, telkiančių visą tautą ir visas kartas. Džiaugiamės, kad šiemet pavyko surengti ypač stiprų finalą, kuriame kone visi pasirodymai buvo verti didžiosios „Eurovizijos“, beje, tai mums sakė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio ekspertai“, – sakė LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.

„Google analytics“ duomenimis, portale LRT.LT „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalą stebėjo daugiau kaip 15 tūkst. žiūrovų, įrašas vėliau peržiūrėtas dar beveik 10 tūkst. kartų.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ Tel Avive vyks š.m. gegužės 14-18 dienomis.

- Reklama -

Naujausi straipsniai