Dovanos ne tik artimiesiems, bet ir sau, priedai prie Advento kalendorių, teminių vakarėlių apranga, madingos naujovės ir laiko patikrintas praktiškumas. Tokias šventinių pirkinių tendencijas tarp panevėžiečių šiemet pastebi naujajame prekybos parke „TOWER“ įsikūrusių parduotuvių atstovai.
Atgimusioje buvusio mėsos fabriko teritorijoje vasarą atsidaręs prekybos parkas „TOWER“ tapo tikra artėjančių švenčių žvaigžde. Čia jau gruodžio pradžioje įsikūrė kadro verta kalėdinių žirafų šeimyna, o nuo mėnesio vidurio prekybos parko lankytojus ir parduotuvių kolektyvus kasdien džiugina Kalėdų Senelis su draugais, saldžiomis ir kitomis dovanėlėmis, progomis nusifotografuoti, apsikabinimais ir net išdaigomis.
Vis dėlto Panevėžio gyventojai į „TOWER“ vyksta ne tik pasidžiaugti kalėdiniais personažais ar dekoracijomis, bet ir ruoštis svarbiausioms metų šventėms. Čia jie gausiai perka pačias įvairiausias dovanas, eglutes ir ypač jų papuošimus, kalėdinio stalo atributus, aksesuarus jaukesniems namams ar tiesiog būdus nudžiuginti save ir artimuosius švenčių belaukiant.
„TOWER“ įsikūrusių populiarių parduotuvių atstovų teigimu, šiemet ryškios bent kelios tendencijos, o kone didžiausia jų – apdovanoti ne tik artimuosius, draugus ar kolegas, bet ir save.
Kalėdos – savaime tendencija
Drabužių ir interjero parduotuvės „Sinsay“ marketingo vadovė Alma Vitkutė pirmiausia atkreipia dėmesį į tai, kad švenčių sezono prekės ir aksesuarai savaime yra ryškus reiškinys. Tad šioje parduotuvėje didžiausi pirkėjų srautai krypsta į visą kalėdinę atributiką: eglutės žaisliukus, girliandas, šventines lemputes, dekoracijas namams ir stalo serviravimo detales.
„Sinsay“ turi labai plačią ir stiprią Kalėdinių dekoracijų liniją, todėl šis asortimentas tampa tikru traukos centru. Tai ypač ryšku Panevėžyje, kur turime vieną didžiausių „home“ skyrių šiame mieste“, – komentuoja A. Vitkutė.
Visgi ji Aukštaitijos sostinėje pastebi ir naujų specifinių tendencijų. Pavyzdžiui, pastaraisiais metais išpopuliarėję „Ugly Sweater“ teminiai vakarai jau daro įtaką pirkėjų pasirinkimams: labai greitai išperkami šventiniai, ryškūs, žaismingi, neretai sarkastiški megztiniai, kurie tampa ne tik vakarėlių akcentu, bet ir viso žiemos sezono įvaizdžio dalimi.
Prieš Kalėdas nuolat išauga ir susidomėjimas žaislais įvairaus amžiaus vaikams, o šiemet, A. Vitkutės teigimu, panevėžiečiai renkasi minkštus žaislus, lavinamuosius galvosūkius ir klasikines mašinėles ar jų rinkinius. Platų žaislų pasirinkimą turinti „Sinsay“ pastebi tendenciją, kad smulkesnius žaislus Panevėžyje dažnai renkamasi ir kaip priedus prie jau turimų Advento kalendorių ar šventinių dovanų dėžučių.
„Matome ir kitą įdomią tendenciją: pirkėjai vis dažniau perka ne tik dovanas artimiesiems, bet ir sau. Tai dažnai būna nauja šventinė pižama, žvakė, jaukus pledas ar interjero detalė. Tai atspindi bendrą rinkos kryptį, nes žmonės labiau rūpinasi savo namų jaukumu ir emocine gerove“, – kalba „Sinsay“ atstovė, kviečianti panevėžiečius pasinaudoti palankiu metu apsipirkti šiuo metu vykstant kalėdinių prekių išpardavimui.
Praktiškumas ir universalumas
Prekybos parke „TOWER“ veikiančios avalynės, drabužių ir aksesuarų parduotuvės „Deichmann“ atstovai teigia, kad šių metų šventiniu laikotarpiu Panevėžio gyventojai dovanas renkasi itin apgalvotai. Pirkėjai ieško ne tik stilingų, bet ir praktiškų sprendimų, o dovanų pirkimas dažnai tampa proga palepinti ir save.
„Pastebime akivaizdžią tendenciją: panevėžiečiai noriai dovanoja artimiesiems, tačiau ne mažiau dėmesio skiria ir asmeniniams pirkiniams. Dažniausiai sau įsigyjama patogi kasdienė arba žieminė avalynė, užtikrinanti komfortą ir šilumą“, – sako „Deichmann“ marketingo vadovė Baltijos šalims Akvilė Petrulionienė.
Anot jos, dovanas kitiems pirkėjai renkasi kiek kitaip nei sau – šventiniu laikotarpiu išauga madingų aksesuarų, rankinių, kuprinių ir jaunimo pamėgtos sportinės avalynės paklausa.
„Šį sezoną Panevėžyje ryškėja aiški pirkėjų tendencija – ieškoma praktiškų, universalių sprendimų, kurie kartu išlaiko šiuolaikišką estetiką. Didžiausio dėmesio sulaukia žinomų prekės ženklų avalynė visai šeimai – nuo patogių sportinių batelių iki elegantiškų modelių šventėms.“, – pasakoja A. Petrulionienė.
Tarp populiariausių prekių ženklų šiemet ji mini „Adidas“, „Nike“, „Skechers“, „Puma“, „Fila“, „Bench“, „Tom Tailor“, „Esprit“, „Rieker“ ir kitus gamintojus, kurie kasmet išlieka tarp Panevėžio pirkėjų favoritų.
Patogumas išlieka vienu pagrindinių veiksnių renkantis, kur apsipirkti. A. Petrulionienės teigimu, „Deichmann“ parduotuvė „TOWER“ centre lankytojus vilioja galimybe greitai pasiekti parduotuvę ir vienoje vietoje rasti visai šeimai tinkamą asortimentą už prieinamą kainą.
Korėjietiška kosmetika ir nišinė parfumerija
Naujus panevėžiečių skonių vėjus stebi bei išmano ir kosmetikos, kvepalų ir grožio prekių parduotuvė „Eurokos“. Įmonės mažmeninės prekybos direktorius Linas Apulskis komentuoja, kad šiemet itin populiari kosmetika iš Korėjos (veido priežiūros priemonės ar dekoratyvinė kosmetika), taip pat nišinė parfumerija.
„Klientai taip pat domisi įvairiais dovanų rinkiniais: parfumerijos, kosmetikos, kūno priežiūros priemonių ir t.t. Be to, „Eurokos“ asortimentas pasipildė legendiniu „The Body Shop“ prekės ženklu, kuris itin greitai sulaukė daug susidomėjimo“, – pasakoja L. Apulskis.
Kalėdų Senelio staigmenos
Be minėtų parduotuvių, naujuoju miesto traukos tašku tapusiame „TOWER“ su savo kalėdiniu asortimentu ar ypatingais pasiūlymais panevėžiečių taip pat laukia „Pepco“, „Gym+“, „Doloreta“, „Žalia stotelė“, „Pet City“, CCC, „Vynoteka“, „Pizza Express“, „Crisperia“ ir kiti vardai.
Kaip jau skelbta, „TOWER“ prekybos parke šeimoms patogiais laikais kasdien lankosi Kalėdų Senelis ar jo draugai, džiuginantys saldžiomis dovanomis ir kitomis staigmenomis. Susitikimai su šventiniais personažais vyksta 17-19 val. darbo dienomis ir 11-14 val. savaitgaliais iki pat gruodžio 22 d. (pirmadienio, paskutinės programos dienos).
Gruodžio 20, 21 ir 22 dienomis Kalėdų Senelis vaikus pasitiks su gausesniu maišu dovanų, kurį jam padėjo suruošti „Žalia stotelė“, „Pet City“, „Deichmann“ ir „Eurokos“. Šiuo laikotarpiu po 100 dovanėlių kasdien bus įteikta pirmiesiems su tėveliais atėjusiems vaikams, bet joms pasibaigus Kalėdų Senelis nepritrūks saldžių staigmenų.

































