Remiantis naujausia NPD Group TV nuosavybės tendencijų ataskaita, per pastaruosius dvejus metus vidutinis televizorių dydis padidėjo trimis coliais iki 47,5“. 2022 m. vasario mėn. 44 % apklaustųjų teigė, kad įsigijo naują smart tv, nes norėjo didesnio ekrano.
Industrijos analitika užsiimančios The NPD Group teigimu, dėl smart tv pardavimų padidėjimo kalta pandemija. Sėdintys namuose vartotojai keitė senesnius televizorius į Smart tv su didesniu ekranu ir geresne vaizdo kokybe. Žmonėms praleidžiant daugiau laiko namuose, pramogos tapo prioritetu ir nepaisant aukštesnių kainų pagrindiniais motyvais keičiant seną TV išlieka smart tv ekrano dydis ir vaizdo kokybė.
Tiesą sakant, vartotojai ir smart tv vartotojai keičia greičiau nei prieš pandemiją. 2020 m. vasario mėn. vidutinis keičiamo televizoriaus amžius buvo 6,8 metų, o 2022 m. vasario mėn. sumažėjo iki 6,4 metų. Nauji smart tv, kuriuos perka vartotojai, yra didesni.
Kokius smart tv vartotojai renkasi dažniausiai?
Remiantis Conviva ataskaita, populiariausia televizijos operacine sisrema Europoje 2021 m. antrąjį ketvirtį tapo Samsung Tizen, kuri sudarė 19 proc. Samsung Smart TV pardavimų. Ji siūlo beveik visas žinomas vaizdo įrašų platformas, įskaitant palyginti naujas Apple TV ir Disney+ programas taip pat aibę papildomų programų. Perkant smart tv daugumai vartotojų visų pirma svarbi vaizdo kokybė. Todėl Samsung pasirūpino savo vartotojais. Samsung smart tv turi kelis iš anksto nustatytus žiūrėjimo režimus – dinaminį režimą, užtikrinantį sodrų vaizdą net esant ryškiai šviesai, standartinį režimą su optimaliu ekrano ryškumu ir vaizdo kokybe minimaliomis energijos sąnaudomis, taip pat patogų natūralų režimą, kuriame televizorius fiksuoja aplinkos šviesos ryškumo pokyčius ir koreguoja vaizdo ryškumą taip, kad atspindėtų šiuos pokyčius. Vartotojui belieka pasirinkti patogų smart tv žiūrėjimo režimą ir mėgautis vaizdo kokybe.