Paskutinės dvi dienos Albanijos ralio dalyviams buvo pragariškai sunkios. Sportininkams reikėjo įveikti po kelis šimtus kilometrų pačiais sudėtingiausiais keliais ir bekele, o kelią dar labiau apsunkino visos gamtos stichijos. Karštį keitė liūtys, o giedrą dangų keitė tamsūs debesys. Tiesa, penktąją ralio dieną dalyviai galėjo šiek tiek atsikvėpti.

„Po paskutinių dviejų dienų pagaliau laikas atgauti jėgas. Šiandien finišavome šiek tiek po pietų, o greičio ruože užtrukome tik maždaug pusantros valandos. Tikrai turime daug gražaus laiko pasiruošti, dar kartelį persižiūrėti techniką ir atgauti jėgas. Paskutinės dvi dienos, kai po trylika ar penkioliką valandų praleidome trasoje, tikrai buvo sudėtingos“, – apie pagaliau atėjusį laiką bent trumpam poilsiui pasakojo „CFMOTO Thunder Racing Team“ keturratininkas Antanas Kanopkinas.

Sportininkas taip pat sakė, kad jeigu būtų reikėję dar kelias dienas važiuoti tokiu režimu kaip pastarosiomis dienomis, nežinia iš kur būtų reikėję rasti papildomų jėgų. Apie ketvirtadienio greičio ruožą A. Kanopkinas sakė, jog trasa buvo ganėtinai lengva ir smagi, o finišuoti jam pavyko pirmam keturračių įskaitoje ir penktam tarp motociklų.

Apie tai, kad trasa buvo smagi, savo kolegai antrino ir Adomas Gančierius, kuriam dėl vakarykščio gedimo trasoje šiandien reikėjo startuoti beveik iš pačio galo: „Pusę trasos teko daug kartų lenkti motociklus. Viso aplenkiau gal dvidešimt, o kai kurie lenkimai buvo ganėtinai sunkūs – tam labai trukdė pakilusios dulkės. Toliau važiavau be navigacinių klaidų, greitas greičio ruožas, tad smagiai ir važiavosi. Technika po nakties paruošta puikiai, tad judėsime toliau.“

Abu komandos nariai buvo nuoširdžiai dėkingi savo mechanikams, kurie visą naktį tvarkė ir ruošė techniką artėjančioms dienoms. Mechanikai, pasak sportininkų, nuėjo miegoti tik septintą valandą ryto, mat po itin sudėtingos vakarykštės dienos teko kruopščiai peržiūrėti visus keturračių mazgus, kurie patyrė itin dideles apkrovas.

Nors ralio dienų liko tik dvi ir visas karavanas jau artėja prie finišo, dalyviai dar tikrai negali atsipalaiduoti. Penktadienį jiems teks įveikti patį ilgiausią greičio ruožą, besitęsiantį 450 kilometrų. Startavę Berato mieste sportininkai per kalnus ir lygumas patrauks link Albanijos sostinės Tiranos, kurioje šeštadienį teks įveikti paskutinį greičio ruožą.