2024, spalio 6, Sekmadienis

Moterys mėgsta išmaniuosius telefonus ir daug jais naudojasi, o kai kurios funkcijos itin svarbios

Išmanieji telefonai yra svarbūs visiems žmonėms, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos. Keletas tyrimų rodo, kad visų mūsų naudojimosi išmaniaisiais telefonais įpročiai yra panašūs, tačiau kovo 8-oji – puiki proga pasidomėti, kaip šiuos įrenginius vertina moterys. Ar tai tik telefonas, o galbūt naudingas įrankis, be kurio jos negali gyventi?

Mamoms svarbiau negu sauskelnės

JAV įsikūrusio „Influence Central“ atliktoje apklausoje respondentės pripažino, kad išmanieji telefonai tampa vis svarbesni jų gyvenimo būdui. Telefonas yra daiktas Nr. 1 mamoms, be kurio jos negali išeiti iš namų – jis joms dar svarbesnis nei piniginė. 2016 m. 48 proc. jų sakė, kad telefonas buvo svarbiausias daiktas, o 26 proc. nurodė, kad svarbiausia – piniginė, tuo tarpu 2012 m. tokius atsakymus nurodė atitinkamai 43 ir 31 proc. respondenčių. Krepšys su sauskelnėmis ir užkandžiai vaikams užėmė tik trečią ir ketvirtą vietas.

Kruopštus dizainas ir malonumas naudoti

Išmanusis telefonas yra tarsi daugybę funkcijų galintis atlikti draugas. Daugiau nei pusė moterų JAV teigia, kad visada naudoja savo telefonus prisijungti prie socialinių tinklų, dar daugiau rašo žinutes. 38 proc. telefonu naršo internete ir 33 proc. dažnai jį naudoja kaip GPS įrenginį. Daugiau nei pusė apklaustų moterų savo telefonus naudoja kaip žadintuvus, o 80 proc. naktį laiko juos šalia savo lovos.

Augant šio įrenginio svarbai mūsų gyvenime, taip pat auga ir reikalavimai jo išvaizdai, todėl gamintojai atsižvelgia į tai kurdami gražius, lengvus ir spalvingus telefonus. Praėjusiais metais „Honor 9″ įrodė, kad mada, meistriškumas ir inžinerijos tendencijos gali susilieti viename įrenginyje. Jis išsiskyrė šviesos atspindžio efektu ir išskirtinėmis futuristinėmis spalvomis. Tuo tarpu naujausia versija „Honor 9 Lite” turi veidrodžio efektą, kuris leidžia telefoną naudoti kaip nedidelį veidrodį, o trys jo atspalviai buvo parinkti remiantis naujausiomis ir karščiausiomis mados tendencijomis. Safyro mėlio, ledkalnio pilkos ir vidurnakčio juodumo spalvas įkvėpė kvapą gniaužiantys gamtos reiškiniai keturiuose žemynuose.

Keturių lęšių kamera: asmenukių ateitis

Remiantis „Huawei Trendometer” 2017 m. duomenimis, beveik visi 18-24 metų žmonės (95 proc.) Europoje naudoja išmaniuosius telefonus fotografavimui. Labai populiarios yra asmenukės (81 proc. apklaustųjų daro asmenukes). Tačiau stebina tai, kad vyrai daro jas dažniau nei moterys (atitinkamai 77 proc. ir 69 proc.). Verta pastebėti, kad 70 proc. 18-44 m. amžiaus žmonių iškart įkelia nuotraukas į socialinius tinklus. Štai kodėl asmenukių kokybė tampa vis svarbesne išmaniojo telefono funkcija. Kai kurie išmanieji telefonai šį poreikį užtikrina geriau negu kiti – tarp tokių pirmauja įrenginiai su keturių lęšių kamera.

Pavyzdžiui, naujasis „Honor 9 Lite” su 18: 9 „Full HD” Fullview ekranu, užtikrinančiu įspūdingą vaizdą. Šis išmanusis telefonas turi keturių lęšių rinkinį – tai dviguba 13 MP + 2MP kamera telefono priekyje bei dviguba 13 MP + 2MP kamera telefono nugarinėje pusėje. Ši unikali specifikacija leidžia naudoti galinę kamerą fiksuoti vaizdui, o priekinę – parodyti emocijoms. „Honor 9 Lite” turi patobulintą portreto funkciją, pašviesinančią odos spalvas, bei kitus nuotraukų patobulinimus, kad kiekviena asmenukė būtų tobula. Taip pat galima pasitelkti rankų gestų funkciją fotografavimui – parodžius delną, fotoaparatas padarys nuotrauką po trijų sekundžių.

Kaip ir draugystėje – svarbus patikimumas

„United Kingdom Online Measurement“ patvirtina gerai žinomą faktą – kuo žmogus jaunesnis, tuo jam svarbesnis yra mobilusis telefonas. 55 proc. 18-24 metų respondentų internete naršo naudodamiesi išmaniaisiais telefonais, o su amžiumi ši tendencija palaipsniui mažėja – tai daro vos 30 proc. 55 metų ir vyresnių respondentų. Tačiau mažai žinoma, jog senoji „istorija“, kad moterys kalbėdamos telefonu praleidžia daugiau laiko negu vyrai, yra tokia pat teisinga ir kalbant apie elgesį internete. Moterys 49 proc. savo internete praleidžiamo laiko naršo jame su išmaniuoju telefonu, kai tokių vyrų yra tik 39 proc. Moterų naršymo su išmaniuoju minučių dalis per mėnesį yra didesnė nei vyrų visose amžiaus grupėse, o didžiausi skirtumai išryškėja 25-34 metų bei 55 metų ir vyresnio amžiaus grupėse.

Auganti laiko, praleidžiamo internete su mobiliaisiais telefonais, dalis reiškia, kad išmanusis telefonas turi būti patikimas, leidžiantis daugybę valandų klausytis muzikos, žiūrėti vaizdo įrašus ir paprasčiausiai patogiai naršyti. Naujoji „Honor 9 Lite” naudoja EMUI 8.0, pagrįstą Android 8.0 Oreo programine įranga. 3000 mAh baterija leidžia vartotojui neprisijungus prie interneto 86 val. klausytis* muzikos arba 13 val. žiūrėti** vaizdo įrašus be papildomo akumuliatoriaus įkrovimo.

O kokia gi kaina?

Išmanieji telefonai tampa gyvenimo būdo dalimi, turi vis daugiau funkcijų ir pasižymi vis gražesniu dizainu, tačiau jų kaina mažėja. Keturių lęšių kamera, NFC palaikymas, patikima baterija, Android Oreo ir veidrodinis efektas – tokių įrenginių yra siūloma už mažesnę nei 238 eurų kainą, pavyzdžiui, „Honor 9 Lite”.

 

Šaltiniai, naudoti pranešimo informacijai:

  • Trendomierz Huawei 2017
  • Evolution of Retail, 2017 Men v. Women Shopper Report
  • Influence Central, 2016
  • UKOM Insights, 2016

Apie „Honor”

„Honor“ yra pirmaujantis išmaniųjų telefonų e-prekės ženklas, priklausantis „Huawei“ grupei. Kaip skelbia šūkis „Drąsiems” (angl. „For the Brave”), šis prekės ženklas sukurtas skaitmeninei kartai ir siūlo internetu optimizuotus produktus, suteikiančius išskirtinę patirtį, ugdančius kūrybiškumą, skatinančius jaunimą veikti ir siekti svajonių. Savo išskirtinumu ir pats „Honor” demonstruoja drąsą veikti kitaip ir imtis reikiamų veiksmų, kad vartotojams galėtų pateikti naujausias technologijas ir inovacijas.

„Honor“ siekia užimti aukštas pozicijas ir plėsti veiklą dideliuose ir daug gyventojų turinčiuose regionuose, tarp jų – Jungtinėse Valstijose, Europoje, Rusijoje, Afrikoje, Turkijoje, Indijoje, Indonezijoje ir daugelyje kitų. „Honor“ remiasi internetu bei mažo turto (angl. light asset) verslo modeliu ir siekia per artimiausius trejus metus įsitvirtinti geriausiųjų penketuke pasaulio išmaniųjų telefonų rinkoje. Bendrovės tikslas – iki 2020 m. padidinti pardavimų užsienyje dalį iki 50 proc.

- Reklama -

Naujausi straipsniai