2024, spalio 16, Trečiadienis

Lietuvos publikai pristatomas „Ermengildo Zegna“ meistrų ištobulintas „Maserati Levante“ visureigis

Visus 105 savo gyvavimo metus „Maserati“ gamina išskirtinius, sportiškus ir prabanga alsuojančius automobilius, skirtus tikriems automobilių gurmanams. Drauge su mados namų „Ermenegildo Zegna“ meistrais gamintojui pavyko sukurti tokią „Levante Zegna“ versiją, greta kurios kiti net šešiaženkles sumas kainuojantys visureigiai iš tiesų atrodo kukliai. Vienas egzempliorius iš ribotos 50 vienetų serijos neseniai atkeliavo į Lietuvoje veikiančią oficialią „Maserati“ atstovybę. Ši versija turi „Ferrari“ meistrų Modenoje surinktą variklį.

„Premium segmento automobilių gamintojai jau ne vienerius metus eksperimentuojama ieškodami būdų, kaip savo gaminamus visureigius paversti išskirtiniais technikos ir dizaino kūriniais. Daugybė garsių dizaino pasaulio vardų yra gimę Italijoje, todėl „Maserati“ mielai leidžiasi į įvairias bendras partnerystes su vietiniais mados pasaulio kūrėjais. Partnerystė su „Ermenegildo Zegna“ – vienas sėkmingiausių to pavyzdžių“, – sako „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Kęstutis Vaitkevičius.

Pastarasis SUV klasės kūrinys vertas išskirtinio dėmesio dėl keleto dalykų. Oficialiai priimtas į greičiausių pasaulio automobilių klubą, patekęs į Gineso rekordų knygą, drauge su kitais „Maserati“ šeimos nariais jis nuolat minimas kaip vienas labiausiai vykusių pramoninio dizaino pavyzdžių ar pretendentas triumfuoti „Gražiausio automobilio variklio garso“ konkurse.

„Levante“ iš tiesų gali pasigirti solidžia variklių pasiūla (keturi V6 ir V8 tipo benzininiai varikliai, generuojantys nuo 350 AG iki 590 AG ir vienas dyzelinis 275 AG pasirinkimas), visų varančiųjų ratų sistema „Q4 Intelligent All-Wheel Drive“, optimaliai paskirstančia sukimo momentą tarp ratų vos per 10 milisekundžių, 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Pavyzdines „Maserati Levante“ valdymo ypatybes užtikrina jau bazinės įrangos sąraše esanti reguliuojama pneumatinė pakaba, leidžianti prošvaisą keisti net 8,5 cm amplitude, ir elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai. Itališkas supervisureigis turi itin žemą svorio centrą ir idealų – 50:50 – masės tarp ašių paskirstymą.

Kaip ir visi „Maserati“ automobilių šeimos nariai „Levante“ turi unikalų stiliaus pojūtį. Net kukliausia SUV versija atrodo įspūdingai: nuo pat legendinio Neptūno trišakio ant radiatoriaus grotelių iki trumpiausių interjere karaliaujančios kokybiškos odos dygsnių. Atidžiau apžiūrėjus į Lietuvą pirmą kartą atkeliavusį „Levante Zegna“, klausimų dėl sprendimo bendradarbiauti su vienas garsiausių Italijos mados namų „Ermenegildo Zegna“ meistrais nekyla.

Naudodami originalią technologiją, meistrai iš plonyčių natūralios odos juostelių išaudė medžiagą, pakrikštytą „Pelletessuta“ vardu, suteikiančią interjerui visiškai naujų savybių ir sukuriančių unikalumo įspūdį. Tamsių atspalvių salonas pagyvinamas apdailai naudojant „Black Radcia“ natūralaus medžio detales ir netgi šilką. Ribotos serijos visureigis padabintas 21 colio lengvo metalo lydinio ratlankiais, turi juodai dažytas stabdžių apkabas, o pats kėbulas dekoruojamas dviem naujomis spalvomis – „Blue Nobile“ bei „Grigio Maratea“. Lietuvoje viešintis modelis dažytas „Bronzo“ spalva.

Prabangą įkūnijantį visureigį galima įsigyti už 129 tūkst. EUR.

- Reklama -

Naujausi straipsniai