2024, gegužės 4, Šeštadienis

„Lexus“ pristato atnaujintą LC 500 kupė ir naują „LC 500 Convertible“

2020 m. bus išskirtiniai „Lexus“ – šiemet pasaulį išvys dvi svarbios inovacijos. Pirmoji –
pristatomas atnaujintas ir dar greitesnis „Lexus LC 500“ modelis, o antroji – segmentą
papildys išskirtinis kabrioletas minkštu stogu.
„Kabrioletas yra toks pat aptakus ir dailaus silueto, kaip ir LC 500 kupė, o išmaniosios technologijos
užtikrina, jog stogas uždengiamas ar nuleidžiamas greitai ir tyliai. „Lexus“ kabrioletas turi daug tų
pačių privalumų, kaip ir kupė, tačiau stogo tipas automobiliui suteikia visiškai naują charakterį. Be
abejonės, vairuoti jį bus labai smagu kiekvienam, besidominčiam kupė bei kabrioletais“, – sakė
„Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseorgas, pridurdamas, jog tai yra pirmasis „Lexus“ kabrioletas
minkštu stogu.
„Lexus LC 500 Convertible“ nedaro jokių kompromisų salono ar bagažinės erdvei – pastaroji
yra tokia pati, kaip ir kupė modelio (172 litrai). Išmani stogo nuleidimo sistema sumontuota
taip, kad stogas paslepiamas tarp galinės pakabos amortizatorių, o hidraulinis valdymo
variklis sumontuotas erdvėje už galinių sėdynių.
Užtikrindami tokį patį akustinį komfortą, kaip ir LC 500 kupė modelio, „Lexus“ inžinieriai
atliko daug bandymų ir simuliacijų, kol rado vietas, per kurias į saloną patenka daugiausia
triukšmo. Jose garso izoliacinės medžiagos yra daugiau, tad kabrioleto salono tyla prilygsta
kupė.
Jokių našumo kompromisų
Kurdamas kabrioletą „Lexus“ nedarė jokių našumo kompromisų – naujasis modelis turi būti
toks pat greitas, kaip ir kupė. „LC 500 Convertible“ kurti naudotas vėjo tunelis, daugybė
valandų lenktynių trasoje, kad būtų užtikrintas didžiausias greitis ir pakeltu, ir nuleistu
stogu. Į kabrioletą montuojamas 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis, pasiekiantis 464 AG
pajėgumą ir 530 Nm sukimo momentą.
Naujasis stogas daro teigiamą įtaką automobilio valdymo savybėms. Pagrindinės detalės yra
išdėstytos tarp ratų ašių, tad kabrioleto masės centras netgi žemesnis nei kupė – tai yra
esminis kriterijus siekiant maksimaliai gerų valdymo savybių. Naujajam modeliui „Lexus“
sukūrė ypač lengvą stogo konstrukciją – itin retą magnio ir aliuminio kombinaciją.
Daugiasluoksnis stogas gali būti pakeltas ar nuleistas per 15 sekundžių. Tokio tipo stogo
valdymo mechanizmas įprastai ištikimai tarnauja apie 10 metų, tačiau „Lexus“ žengė dar
vieną žingsnį – inžinieriai atliko daug stogo ilgaamžiškumo testų ir nustatė, jog jo valdymo
mechanizmas be menkiausios problemos veikia apie 18 tūkst. uždarymo ir atidarymo ciklų.
LC 500 evoliucija
„Lexus“ kupė flagmanas nuo pat pirmojo koncepcinio modelio siekė dar aštresnio ir
rafinuotesnio našumo. Naujasis modelis būtent toks – LC 500 yra dar greitesnis už savo
pirmtaką. Automobilio pakabai naudojamos aliuminio svirtys, lengvesni stabilizatoriai,
tvirtesnio lydinio spyruoklės ir lengvesni 21 colio lengvojo lydinio ratlankiai. Rezultatas –
beveik dešimčia kilogramų lengvesnis automobilis.

Sumažinę bendrą automobilio svorį inžinieriai ėmėsi tobulinti pakabą, ji dabar suteikia dar
daugiau vairavimo malonumo ir kartu – važiavimo komforto.
Gerindami automobilio valdymą važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu, LC 500 kartu su
stabilumo kontrole („Vehicle Stability Control“, VSC) pradėtas diegti stabilumo posūkiuose
(„Active Cornering Assist“, ACA) asistentas. Ši sistema pagerina valdymo savybes posūkiuose,
minimaliai pristabdydama vidinius ratus ir kartu sumažindama automobilį į išorinę posūkio
dalį stumiantį šoninį pagreitį.
Į automobilį montuojamas 464 AG (341 kW) pajėgumą pasiekiantis variklis, su kuriuo LC 500
iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4,7 sek. 5 litrų darbinio tūrio variklis poruojamas
kartu su atnaujinta 10 laipsnių „Direct Shift“ automatine pavarų dėže.

- Reklama -

Naujausi straipsniai