2024, liepos 27, Šeštadienis

Greitai ir patogiai: „MoQ“ sukūrė įrankį, leidžiantį aukoti spontaniškai

reklama rubai

Dalis norinčiųjų paaukoti lėšų to nepadaro, nes ir kelios minutės prisijungiant prie banko paskyros ir atliekant pavedimą yra imlios laikui, teigia paramos organizacijos, kurioms išeitį pasiūlė programėlės „MoQ“ kūrėjai, savo sprendimą vadinantys spontanišku aukojimu. 

Spontaniško aukojimo sąvoka grindžiama tuo, kad nuo socialinės reklamos pamatymo iki simbolinės pinigų sumos paramos skyrimo – 2 Eur ar 5 Eur – praeina kelios sekundės.

„Tam, kad teiktume emocinę paramą nenutrūkstamai, „Jaunimo linijai“ lėšų reikia nuolat. Tikimės, kad ši aukojimo inovacija paskatins daugiau jaunų žmonių pinigus skirti ne kavai, o pagalbai kitam žmogui“, – sako „Jaunimo linijos“ vadovė Greta Laukaitienė.

„Jaunimo linija“ yra viena didžiausių Lietuvoje veikiančių nemokamos emocinės paramos tarnybų. Joje dirba apie 350 savanorių, kasdien padedančių šimtams emocinės paramos prašančių žmonių. Per metus „Jaunimo linija“ atsiliepia į 43.000 skambučių, atsako į 1.100 elektroninių laiškų ir 2.200 internetinių pokalbių.

Paaukoti per kelias akimirkas „Jaunimo linijai“ ir „Maisto bankui“ galima nuskenavus sugeneruotą QR kodą įvairiose socialinės reklamos vietose: internete, programėlės aplinkoje, organizacijų lankstinukuose, ateityje ir lauko reklamoje. Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ auka skiriama programėlės aplinkoje. Spontaniškai netrukus bus galima paaukoti ir Jungtinių Tautų vaikų fondui „UNICEF“.

„Kelias nuo pamatytos socialinės reklamos iki paramos skyrimo buvo per ilgas, nes žmonių dėmesio koncentracija trumpa, o informacinis triukšmas didelis. Patirtis rodo, kad jei vartotoją reklama sujaudino, tačiau jis nepaaukoja „čia ir dabar“, tikėtina, kad to nepadarys ir vėliau. Todėl mes eliminavome tarpinius žingsnius nuo reklamos pamatymo iki apmokėjimo momento. Pamatę galimybę paaukoti „Jaunimo linijai” ar „Maisto bankui”, žmonės gali per kelias sekundes tai atlikti be papildomos registracijos ar prisijungimo per banką”, – sako Monika Rimkūnaitė-Bložė, „MoQ“ vadovė.

Pasak M. Rimkūnaitės-Bložės, spontaniškas aukojimas iš internetinės aplinkos netrukus persikels į ir miestų gatves. Programėlės kūrėjai testuoja sprendimą, kuris leis „čia ir dabar“ momentiškai paaukoti, nuskenavus QR kodą nuo gatvėje pamatytos lauko reklamos.

„Įsivaizduokite: einate gatve, pamatote socialinę reklamą, sujaudino, nuskenavote QR kodą ir skyrėte paramą. Kelios sekundės ir viskas – jūsų parama įskaityta paramos gavėjo sąskaitoje“, – paaiškina M. Rimkūnaitė-Bložė.

Trijų mobilaus ryšio operatorių – „Bitė“, „Telia“ ir „Tele2“ – plėtojama programėlė šiandien turi per 90 tūkst. naudotojų, kurių skaičius nuolat auga. Atsiskaityti su „MoQ“ šiuo metu galima beveik 1500 fizinių atsiskaitymo vietų ir per 95% lietuviškų interneto parduotuvių bei savitarnos svetainių. Kas ketvirtam mokėjimui telefonu pirkėjai naudoja ryšio operatorių suteiktą atidėtą mokėjimą, kuris vėliau pridedamas prie sąskaitos už ryšį.

- Reklama -

Naujausi straipsniai