2024, kovo 29, Penktadienis

Registrų centras stabdo fizinį gyventojų ir įmonių aptarnavimą Panevėžyje

Kaip praneša VĮ “Registrų centras”, COVID-19 užsikrėtus keliems darbuotojams ir keliems esant saviizoliacijoje Panevėžio padalinyje nėra galimybių užtikrinti sklandų klientų aptarnavimo procesą. Siekiant apsaugoti įmonės klientus bei darbuotojus, Panevėžio klientų aptarnavimo padalinys klientų fiziškai neaptarnaus iki lapkričio 23 dienos. Kol bus atnaujinta Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio veikla, klientams patariama atidėti vizitą. O esant būtinybei klientai gali rinktis kitą artimiausią Registrų centro padalinį. Klientai taip pat raginami naudotis Registrų centro savitarnos sistema, kur gali užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.

Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio patalpos yra papildomai išvalytos ir atlikta pilna vidaus dezinfekcija. Visuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose reguliariai dezinfekuojami paviršiai, patalpos vėdinamos. Įmonės darbuotojų prašoma kaip įmanoma vengti artimo kontakto, laikytis saugaus atstumo, į kitus padalinius atvykstančių klientų prašoma laikytis pagrindinių saugumo taisyklių: dėvėti burną ir nosį dengiančias kaukes, įėjus dezinfekuoti rankas, taip pat laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų ar darbuotojų, laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.

Registrų centras savo klientus ragina kuo daugiau paslaugų užsisakyti nuotoliniu būdu. Registrų centras primena, kad savitarnoje galima gauti didžiąją dalį įmonės teikiamų paslaugų, pavyzdžiui, užsisakyti išrašus, atnaujinti duomenis, įregistruoti juridinį asmenį ar sudaryti įgaliojimą, o gausios konsultantų pajėgos pasirengusios telefonu atsakyti į visus klientų klausimus.

“Pastebime, kad klientai į Registrų centrą neretai atvyksta tų paslaugų, kurias nesunkiai ir daugeliu atveju pigiau užsisakyti internetu, pasinaudodami savitarna. Dėl šios priežasties dar vasarą didžiuosiuose miestuose įrengėme savitarnos zonas, ragindami klientus pasinaudoti elektroninių paslaugų privalumais. Vis dėlto, suprasdami šiandieninės situacijos rimtumą ir rūpindamiesi savo klientų bei darbuotojų saugumu, raginame kaip įmanoma daugiau reikalų susitvarkyti neišvykus iš namų ir pasinaudojus Registrų centro elektroninėmis paslaugomis”, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Registrų centro savitarnos sistemoje galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą. Be to, pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę, E. sveikatos sistemoje, prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos informaciją.

- Reklama -

Naujausi straipsniai