2024, balandžio 19, Penktadienis

„Panevėžio energija“ klientams aptarnauti pasitelkia daugiau išmaniųjų technologijų

Su išmaniųjų technologijų pagalba AB „Panevėžio energija“ didina darbo efektyvumą ir ieško būdų, kaip geriau valdyti sukauptus duomenis, planuoti veiklą ir sukurti grįžtamąjį ryšį su klientais.

Bendrovės vadybininkai pradėjo naudotis išmaniuosiuose telefonuose įdiegta programėle, kuri leidžia operatyviai atlikti dienos užduotis, aptarnauti vartotojus.

Nuo šiol vadybininkas telefone mato ne tik dienos užduotis, bet ir operatyviai gauna klientų užsakymus, šiems atlikti reikalingą informaciją sudarant sutartis, nuplombuojant karšto vandens skaitiklius ar sprendžiant vartotojų skolos grąžinimo problemas. Turėdamas kiekvieno daugiabučio namo ar buto informaciją, vadybininkas greičiau išsiaiškina vartotojui kylančius klausimus.

Su išmaniųjų technologijų pagalba fiksuojami ir karšto vandens skaitiklių rodmenys, lankantis bute ar kitos paskirties pastate. Duomenys nuotoliniu būdu perduodami bendrovės pardavimų apskaitos programai ir iškart užfiksuojami. Taip pat čia atsiranda karšto vandens skaitiklių rodmenys, vartotojo suteikta informacija (telefono numeris, elektroninio paštas ir kt.), kuri vadybininkui vėliau užtikrina patikimesnį ryšį su klientu.

Tausodami gamtos išteklius, atsisakydami popierinių aktų, jau dabar vadybininkai, patikrinę skaitiklių rodmenis ir eksploatavimo sąlygas, gali sudaryti elektroninį aktą. Patvirtindami užfiksuotus duomenis, tokiu atveju darbuotojas ir vartotojas pasirašo ant mobiliojo įrenginio.

Išmaniąja programėle jau naudojasi visi AB „Panevėžio energija“ vadybininkai.

- Reklama -

Naujausi straipsniai