Vasarai baigiantis ir artėjant naujiems mokslo metams, Panevėžio miesto savivaldybė fiksuoja išaugusį norinčiųjų deklaruoti gyvenamąją vietą skaičių. Tokį suaktyvėjimą lemia įvairios priežastys – būsimi studentai išvyksta studijuoti į aukštąsias mokyklas, naujakuriai persikelia į įsigytą būstą, gyventojai keičia gyvenamąją vietą dėl karjeros pokyčių ar pasikeitus šeimos sudėčiai.
Ypač aktualu tai būsimiems studentams – asmenims nuo 18 metų, deklaravusiems gyvenamąją vietą Panevėžio mieste, pažymos apie deklaruotą gyvenamąją vietą išduodamos:
- Atvykus asmeniškai į Panevėžio miesto savivaldybės priimamąjį (Laisvės a. 20, Panevėžys) – per 1 darbo dieną.
- Užsisakius elektroniniu būdu interneto svetainėse www.epaslaugos.lt arba www.registrucentras.lt – per 3 darbo dienas.
Norint gauti pažymą, būtina pateikti:
- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
- Įgaliojimą arba teisę gauti paslaugą patvirtinantį dokumentą (jei kreipiasi įgaliotas asmuo);
- Globą, rūpybą ar atstovavimą patvirtinančius dokumentus (jei kreipiasi globėjas, rūpintojas, neveiksnaus asmens atstovas, socialinės globos ar sveikatos priežiūros įstaigos atstovas).
Kilus klausimams dėl gyvenamosios vietos deklaravimo, gyventojai kviečiami kreiptis į Panevėžio miesto savivaldybę tel. +370 45 555 001 arba el. paštu deklaravimas@panevezys.lt.
Panevėžio miesto savivaldybė taip pat primena, kad pažymų apie asmens šeimos sudėtį neišduoda – jas galima gauti tik Registrų centre (Puzino g. 7, Panevėžys).
Get real time update about this post category directly on your device, subscribe now.