„Kalnapilio arenos“ pavadinimas oficialiai įteisintas – Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Ilgus metus naudotas sąsajų su miestu neturėjęs vardas keičiamas į puikiai žinomą ir ne vieną dešimtmetį stipria Panevėžio identiteto dalimi esančio prekės ženklo pavadinimą. Jis bus naudojamas 10 metų tiek išoriniuose ir vidiniuose arenos reklaminiuose plotuose, tiek internetinėje erdvėje.
Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, tapti Panevėžio arenos pagrindiniu rėmėju, suteikiant jai „Kalnapilio“ pavadinimą, yra itin simboliškas įvykis – šiemet minimas 120 m. „Kalnapilio“ alaus daryklos veiklos jubiliejus. „Mums itin svarbus „Kalnapilio“ gimtasis miestas, Panevėžys, kuriame stengiamės būti geri kaimynai, puoselėti bendruomeniškumą, skatinti miesto ir jo gyventojų gerovę. Dėl šios priežasties nuolat dalyvaujame kaip rėmėjai sporto, meno, muzikos renginiuose bei miesto šventėse. Savo iniciatyvomis ir remiamais projektais siekiame kurti gražesnį Panevėžį – pilną kultūros ir sporto, tad tikime, kad naujas arenos pavadinimas padės šią veiklą dar labiau įprasminti ir pakelti į aukštesnį lygį. Juo labiau, kad Panevėžio arena yra svarbi visai Lietuvai – čia vyksta dideli sporto bei kultūros renginiai“, – teigia M. V. Kirstukas.
„Kalnapilio arena“ – tai unikalus sporto ir pramogų kompleksas ne tik regione, bet ir vienintelis toks Baltijos šalyse. Olimpinio standarto dviračių trekas juosia visą ovalo formos areną, čia vyksta įvairios šalies bei tarptautinės sporto varžybos, renginiai, koncertai.