Praleisti turinį

Naujausia pasaulio mada – nustoti vaikytis madų!

atsiuntė info@vapsvamedia.lt

„Atwins“ įvaizdžio meistrai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok pavasarį pasitinka pristatydami naujausią savo projektą „Color Identity“, kuris kviečia pabėgti nuo kasdienio informacijos ir įtakos triukšmo ir atsigręžti į tai, kas svarbiausia, – į save. Iš pirmo žvilgsnio „ramūs“ dažymai ir sušukavimai pulsuoja pasitikėjimo savimi jėga, o tobulai parinktos natūralios spalvos sudaro absoliučią visumą kartu su odos tonu bei veido bruožais.

Naujausia pasaulio mada – nustoti vaikytis madą!

Šis projektas išsivystė iš „Atwins“ sukurto unikalaus pažangios koloristikos kurso, kurį komandos lektoriai dėsto plaukų stilistikos profesionalams. Jie kalba apie naujausią pasaulio madą – nustoti vaikytis madą! Vietoje aklo tendencijų atkartojimo „Color Identity“ moko vyraujančias spalvas ir dažymus pritaikyti individualiai, o produktus ir darbo priemones rinktis rimtai įvertinus jų kokybę bei sudedamąsias dalis.

Individualumas ir aukščiausios kokybės siekis – tai naujoji žmonijos kryptis. Pavargę nuo skubėjimo, pametę savo tapatybę kitų įtakos zonose, šiandien pasaulio gyventojai karštligiškai ieško kelio į save. Jogos, sveikos gyvensenos, knygų, dvasinių ir psichologinių vedlių populiarumas tampa šio reiškinio liudijimu, kurio materiali išraiška yra stilius.

Savo asmeninės tapatybės suvokimas yra ir gero įvaizdžio pamatas. Natūralu, kad prie šios naujos bangos prisideda ir mados industrijabei kosmetikos pramonė. Štai inovatyvusis plaukų priežiūros produkcijos gamintojas „Nook“ neseniai pristatė naujos kartos amoniakinius plaukų dažus „Origin“. Jų kokybę bei efektyvumą jau spėjo įvertinti geriausi Lietuvos koloristai.

Suprasti kliento vidinį pasaulį ir tik tada imtis darbo

Pagrindinė įvaizdžio kūrėjo užduotis – suprasti kliento vidinį pasaulį ir atspindėti jį išorėje. Geras meistras – kaip psichologas. Labai svarbu, kad ryšys su juo būtų glaudus, patikimas ir gilus. Tokia partnerystė visada garantuos, kad jūsų įvaizdis veiks sinergiškai kartu su jūsų asmenybe bet kuriuo gyvenimo tarpsniu. Aukšta meistro kompetencija įmanoma tik dėl nuolatinio mokymosi ir inovacijų alkio. „Visada esame grožio industrijos inovacijų centre. Mums labai svarbu, kad tiek mūsų darbo technika, tiek naudojamos priemonės atitiktų ir net pranoktų šiandienius klientų poreikius. Renkamės „Origin“ plaukų dažus, nes jie plaukams suteikia ne tik sodrią, ryškią spalvą, bet ir prašmatnų natūraliai sveikų plaukų blizgesį!“ – sako „Atwins“ meistrai.

Šukuosenų projekto kolorite ypatingas dėmesys pastelei

Pastelė tapo 2018-ųjų pavasario karaliene – vidinės ramybės ir harmonijos simboliu. „Atwins“ įvaizdžio kūrimo komanda savo projekte „Color Identity“ atsisakė energingos tendencijų deklaracijos ir sezono naujienas perteikė pasirinkusi subtilias spalvų užuominas. „Spalva – labai stiprus įvaizdžio ir jo keliamo įspūdžio komponentas. Jos pasirinkimas atspindi ne tik amžinąsias jūsų vertybes ir prigimtinius charakterio bruožus, bet ir kiekvieną išgyventą laikotarpį“, – tiki „Atwins“ įvaizdžio kūrimo komandos nariai.

Sąmoningas individualumas ir nesurežisuota charizma – tai raktiniai žodžiai, apibūdinantys ne tik naujausią „Atwins“ projektą „Color Identity“, bet ir šiandienių pasaulio žmonių kryptį.

Šią kirpimų, dažymų ir sušukavimų liniją įamžino vienas žymiausių fotografijos profesionalų Lietuvoje Gediminas Žilinskas.

 

Komanda:

Idėja, stilius ir įgyvendinimas – kūrybinė komanda „Atwins

Dažymai ir šukavimai – Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok

Makiažas – Marija Redikaitė

Fotografas – Gediminas Žilinskas

Nook Family / Origin Inovatyvūs ilgalaikiai plaukų dažai

5acef39e6655b5acef39e299fa5acef39e20e345acef39e5e69c5acef39deb55e5acef39dd729b5acef39daed135acef39d971335acef39d8b15f10 GZG 7862 preview

 


Naujausia pasaulio mada – nustoti vaikytis madų!

Gal patiks?

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Aptiktas Adblock

Panašu, kad naudojate skelbimų blokavimo priemonę. Naudojamės reklamavimo paslaugomis, kad galėtume finansuoti savo svetainę. Prašome paremti mus ir išjungti „AdBlocker“ plėtinį.