Birželio 6 d. Palangoje startuosiančios, Jūrmaloje stabtelėsiančios ir Parnu finišuosiančios vienuoliktosios „Ignitis ON: atrask Baltijos pajūrį!“ elektromobilių varžybos be jokios abejonės bus pačios konkurencingiausios ir įdomiausios iš visų vykusių anksčiau. Jau pirmą registracijos savaitę paduota 30 paraiškų, o tai lygiai pusė galimų.
Pirmieji paraiškas pateikė „Krasta Auto“ – jie startuos su „BMW i4“ ir „BMW iX“. „Audi“ taip pat užregistravo „Audi A6 Sportback e-tron“ ir „Audi A6 Avant e-tron“. „Veho“ pergalės sieks su „Mercedes“. Varžybose matysime ne vieną šių metų Europos automobilio titulą laimėjusį „Renault 5“. Kelias komandas į varžybas siunčia „Ignitis“, „ABB“, „Telia“, „Stelauto“ su „Peugeot“, „Avion Express“. Pernykštę pergalę klasėje sieks pakartoti „Magnus“ su „Porsche Macan“. Šį kartą tai bus partnerystė su „Porsche Club Ladies“, o ekipaže keliaus tik moterys, automobilių entuziastės, bendruomenės, kuri jungia vairavimo malonumą, sportinį azartą ir stiprią moterišką energiją, narės. „Nissan NISMO“ komanda startuos su „Ariya“, į varžybas sugrįš nuo pat pirmų metų dalyvaujantys Vilniaus miesto savivaldybės ekipažai.
„Ignitis ON“ elektrinio mobilumo departamento vadovas Eimantas Balta džiaugėsi išsiplėtusia varžybų geografiją į Baltijos šalis. „Dalyviams bus gera proga išbandyti ne tik patogų elektromobilio įkrovimą „Ignitis ON“ tinkle bet kurioje Baltijos šalyje, bet dar svarbiau – nereikės atskirų mobiliųjų programėlių – pakaks vienos mūsų programėlės, kuri be papildomų veiksmų poreikio taip pat gerai veiks visur“, – komentuoja E. Balta
Pirmą kartą varžybose dalyvaus draudimo bendrovės „If“ komanda. „If“ tapo vienu iš pagrindinių varžybų partneriu. Ir tai nestebina, jie apdraudė visas „Ignitis ON“ įkrovimo stoteles. „Mūsų prioritetas – sprendimai, kurie yra žingsniu priekyje. Tvarus mobilumas ryškiausiai atspindi, kad atsakinga ateitis įmanoma per bendrumą, inovacijas ir nuolatinį tobulėjimą. „Ignitis ON“ elektromobilių varžybos apjungia šiuos kertinius principus. Pradėjome nuo savęs – bendrovės visas automobilių parkas sudarytas tik iš elektromobilių, tad, kaip sakoma, žengiame tvirtu žingsniu į šią draugystę“, – kalbėjo „If“ Baltijos šalių komunikacijos grupės vadovė Rasa Skunčikienė.
Kiekvienais metais varžybose pasirodo ir dar neįprastos elektrinės transporto priemonės. Buvo elektrinis sklandytuvas, motociklas, autobusas, sunkvežimis ir t.t. Šiemet starte matysime vieną iš pirmų elektrinių betonvežių Baltijos šalyse. Jį pristatys „Heidelberg Materials Lietuva“, pirmoji įsigijusi ir kasdieninėje veikloje naudojanti 3 elektrinius betonvežius, sveriančius 32 tonas ir turinčius 350kWh talpos bateriją, kuri leidžia be įkrovimo dirbti visą dieną.
Registracija į varžybas tęsis iki bus užpildytos visos 60 vietų. Lietuvai skirta 30 vietų, Latvijai ir Estijai po 15. Šiemet vienu metu bus varžomasi dvejose įskaitose. „Verslo“ klasės dalyviai stengsis Estijos vasaros sostinę pasiekti kuo efektyviau, rinksis trumpesnį kelią ir nuo jo nenusuks pasigrožėti įsimintinomis vietomis. „Turizmo“ klasėje nugalės tie ekipažai, kurie per 7 valandas nuvažiuos daugiausiai kilometrų. Varžybose gali dalyvauti tik standartiniai elektromobiliai, jos vyksta bendro naudojimo keliais, o teisėjai ypač griežtai stebi, kad nebūtų pažeidžiamos kelių eismo taisyklės.